درخواست مالک یوونتوس از بوفون: اینجا بمان و ادامه بده

درخواست مالک یوونتوس از بوفون: اینجا بمان و ادامه بده

پایگاه خبری فوتبالی – طبق اعلام رسانه‌های ایتالیا مالک باشگاه یوونتوس هنوز تمایل دارد بوفون در این تیم به فعالیتش ادامه دهد.
به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، ظاهرا آندرا آنیلی از دروازه‌بان کارکشته خود خواسته پیش آن‌ها در یووه بماند. به این ترتیب جان لوئیجی بوفون۴۲ ساله که پس از بازگشت از پاریسن ژرمن قراردادی به ارزش ۱.۵ میلیون یورو امضا کرده در تورین باقی خواهد ماند.
فصل آینده بیست و ششمین فصل فوتبال حرفه‌ای بوفون خواهد بود و به این ترتیب سابقه حضور او با فرانچسکو توتی و پائولو مالدینی برابر خواهد شد. گازتا دلو اسپرت گزارش داده آنیلی از بوفون درخواست کرده تا بازهم در این تیم بماند. طبق اعلام گازتا،  آنیلی گفته: می‌خواهیم هنوز هم یکی از ما باشی. بوفون هم در پاسخ به آنیلی گفته: اگر مطمئن هستید که انتخاب درستی هستم خوشحال می‌شوم تا در یوونتوس ادامه دهم.
در میان پیرترین بازیکنانی که در سری‌آ بازی کردند بوفون پس از ایتالو روسی از پاتریا در سال ۱۹۵۱ که با ۵۲ سال و ۱۱ ماه سن اول، مارکو بالوتا از لاتزیو که در سال ۲۰۰۸ با ۴۴ سال و ۱ ماه دوم و فرانچسکو آنتونیولی از چزنا که در سال ۲۰۱۲ با ۴۲ سال و ۷ ماه در رده سوم قرار گرفته در رتبه چهارم قرار دارد. او در حال حاضر ۴۱ سال و ۱۰ ماه سن دارد.

1101