مورنو: بعد از جدایی از تیم ملی اسپانیا، به دروغ‌ها گوش نمی‌دادم

مورنو: بعد از جدایی از تیم ملی اسپانیا، به دروغ‌ها گوش نمی‌دادم

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت مورنو سرمربی اسپانیایی موناکو روز چهارشنبه در مورد جنجال های بعد از برکنار شدنش از تیم ملی اسپانیا با وجود کسب سهمیه حضور در یورو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مورنو انکار نمی کند که برکنار شدنش و بازگشت لوئیز انریکه او را خوشحال نکرده است:" وقتی از تیم ملی خارج شدم، به شدت از نظر روحی آسیب دیده بودم چرا که شرایط عجیبی را تجربه کرده بودم. آن روزها سعی می کردم به خانواده ام پناه ببرم. به چیزی گوش نمی دادم و روزنامه ها را نمی خواندم. نمی خواستم دروغ هایی که در موردم گفته می شود را ببینم و بشنوم."

وی البته در مورد تجربه حضورش در تیم ملی با آرامش می گوید:" این فرصتی بود تا به خودم نشان بدهم که آماده هدایت هر تیمی هستم چرا که وقتی هدایت تیم ملی اسپانیا را به عهده می گیری می توانی توانایی سرمربیگری هر تیمی را داشته باشی. بهترین بازیکنان در ان جا بودند. از بازیکنان تیم ملی اسپانیا و رفتاری که داشتند تشکر می کنم. همیشه بازیکنان ایده ها را درک می کردند."

مورنو می گوید که مثبت ترین نکته در مورد حضورش در تیم ملی اسپانیا این بوده که توانسته عشق و  علاقه خود را به فوتبال نشان بدهد. وی افزود :" سعی کردم لذت ببرم. در این پست مسئولیت بزرگی پیش روی من بود و سعی کردم به تیم ملی برای صعود به یورو کمک کنم."