لبرون جیمز و انتخاب فوتبالیست‌های مورد علاقه‌اش

لبرون جیمز و انتخاب فوتبالیست‌های مورد علاقه‌اش

پایگاه خبری فوتبالی – لبرون جیمز، یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بسکتبالیست‌های ان‌بی‌ای که در تیم لوس‌آنجلس لیکرز فعالیت دارد در جریان یک لایو اینستاگرامی در پاسخ به سوالی از هوادارانش مبنی بر اعلام فوتبالیست‌های مورد علاقه این بسکتبالیست، بازیکنان محبوب خود را نام برد.
به گزارش فوتبالی، جیمز که بخشی از سهام لیورپول را چند سال قبل خریده و به نوعی جزء مالکین این باشگاه هم حساب می‌شود درباره بازیکنانش مورد علاقه‌اش گفته: بازیکنان مورد علاقه‌ام در فوتبال؟ چند بازیکن را دوست دارم. اول از همه باید بگویم هر بازیکنی از لیورپول بهترین است! اصلا تمام بازیکنان لیورپول!
جیمز در ادامه گفت: امباپه، نیمار و رونالدو. آن‌ها افسانه‌ای هستند و آن‌ها را دوست دارم اما این‌ها تعداد کمی از بازیکنان مورد علاقه‌ام هستند.
لبرون جیمز همچنین به تمجید از مسی پرداخت و آخرین بازیکن مورد علاقه‌اش را زلاتان خواند. او گفته: زلاتان یک دیوانه احمق است. دیوانه. اما واقعا خوب و سخت کوش.
این بسکتبالیست آمریکایی در سال ۲۰۱۱ دو درصد از سهام باشگاه لیورپول را خریده است. او سال گذشته و پس ار برتری لیورپول در فینال لیگ قهرمانان هم علاقه زیادش به فوتبال را نشان داد و به قرمزپوشان بابت قهرمانی تبریک گفت تا هواداران لیورپول هم زیر پستی که جیمز از شعار معروف هواداران لیورپول گذاشته بود به تحسین او بپردازند.

1101