پیشنهاد مالک لاتزیو برای تعیین قهرمان؛ پلی‌آف بین ما و یوونتوس، اینتر هم نباشد!

پیشنهاد مالک لاتزیو برای تعیین قهرمان؛ پلی‌آف بین ما و یوونتوس، اینتر هم نباشد!

پایگاه خبری فوتبالی – مالک باشگاه لاتزیو پیشنهاد داده یک پلی‌آف بین لاتزیو و یووه برای تعیین قهرمان انجام شود.
به گزارش فوتبالی، کلودیو لوتیتو تمایل زیادی دارد تا با انجام یک پلی‌آف بین لاتزیو و یوونتوس تکلیف تیم قهرمان سری‌آ مشخص شود.
در حالی که هنوز تاریخی برای آغاز دوباره سری‌آ مشخص نشده اما تیم‌ها می‌توانند از ۱۸ می به تمرینات برگردند. مالک تیم لاتزیو که با ۶۲ امتیاز، پایین‌تر از یوونتوس ۶۳ در رده دوم قرار دارددر گفت و گو با ریپابلیکا گفته: در اولین بازی مقابل یووه ۳-۱ برنده شدیم و در سوپرکاپ ایتالیا هم آن‌ها را ۳-۱ بردیم اما باید بازی برگشت را مقابل آن‌ها انجام دهیم. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، تیمی مثل اینتر که ۸ امتیاز کمتر از ما دارد یا آتالانتا که ۱۴ امتیاز کمتر دارد چرا باید در پلی‌آف حضور داشته باشند؟ بله من پلی‌آف را قبول می‌کنم اما خودم مشکل جدیدی ایجاد نمی‌کنم. هرچند شروع دوباره برای ما نوعی مجازات به شمار می‌رود.
لولتیتو در ادامه گفت: ما تصمیم  گرفتیم که از لیگ اروپا کنار برویم زیرا زمان زیادی از ما می‌گرفت و مجبور بودیم دائما سفر کنیم. این رقابت‌ها واقعا برای ما آسان نیست. دوست داشتیم یک‌بار در هفته بازی کنیم در حالی که دیگر تیم‌ها دوبار در هفته بازی می‌کنند و یک مزیت را از دست دادیم.

1101