ناصر الخلیفی به خاطر جعل اسناد فیفا به دادگاه سوییس احضار شد

ناصر الخلیفی به خاطر جعل اسناد فیفا به دادگاه سوییس احضار شد

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پاریسن ژرمن در ماه سپتامبر (شهریور) در دادگاهی در سوییس مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری نیست که مدیر پی اس جی به دادگاه احضار می شود. او در ماه دسامبر نیز به علت نقش داشتن در جعل اسناد فیفا به دادگاه احضار شده بود.

لغو لیگ فرانسه ضرر شدیدی را به تیمی نظیر پاریسن ژرمن وارد خواهد کرد چرا که این تیم بخش قابل توجهی از درآمد خود از حق پخش و اسپانسرها را از دست خواهد داد و بدین ترتیب در عرض یک روز ، الخلیفی با دو خبر بسیار بد مواجه شده است. 

دادگاه الخلیفی قرار است که در روز 14 سپتامبر برگزار شود که ژروم والکه دبیرکل سابق فیفا نیز در این دادگاه به عنوان متهم حضور خواهد داشت. گفته می شود که الخلیفی قرار است که به خاطر نقش داشتن در جعل مدارک و اسناد مرتبط به مدارک مالی فیفا در این دادگاه حضور پیدا کند.

الخلیفی که قطعا در گرفتن میزبانی جام جهانی 2022 برای قطر نقش داشته و سعی کرده از روابطش استفاده کند حالا باید در دادگاه حضور پیدا کند و باید دید که چگونه می تواند در مقابل قاضی سوییسی خودش را تبرئه کند. والکه یکی از مدیران دوران بلاتر است که در سالهای اخیر با اتهامات و جرایم زیادی مواجه شده است.