اکیپ: پاریسن‌ژرمن به عنوان قهرمان فرانسه اعلام می‌شود

اکیپ: پاریسن‌ژرمن به عنوان قهرمان فرانسه اعلام می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – بسیاری از منابع خبری اعالم کرده‌اند قرار است پاریسن ژرمن به عنوان تیم قهرمان لیگ فرانسه انتخاب شود.
به گزارش فوتبالی و به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، ادوارد فیلیپه، نخست وزیر فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرده بود فوتبال تا ماه سپتامبر بر نخواهد گشت و به این ترتیب غیر ممکن است تا لیگ فرانسه به پایان برسد. به همین دلیل مسئولین لیگ فرانسه تصمیم گرفته‌اند تا جدول فعلی را به عوان جدول نهایی در نظر گرفته و پاریسن‌ژرمن را به عنوان قهرمان اعلام کنند.
در حال حاضر و با گذشته ۲۸ هفته از لیگ فرانسه، پاریسن ژرمن با یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها با ۶۸ امتیاز در صدر است، مارسی با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفته و رن ۵۰ امتیازی سوم است. اکیپ در همین راستا اعلام کرده مارسی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود می‌کند و رن هم در پلی‌آف مقدماتی شرکت می‌کند. لیل و رم هم که در رده‌های چهارم و پنجم هستند مستقیما به لیگ اروپا می‌روند و نیس رده ششمی هم در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا شرکت می‌کند.
در انتهای جدول، آمین و تولوز تیم‌‌های سقوط کرده لقب می‌گیرند اما به دلیل منتفی شدن دیدارهای پلی‌آف، نیم که در رده هجدهم قرار دارد در لیگ باقی می‌ماند.

هنوز این خبر رسما اعلام نشده اما با احتمال زیادی به زودی از طریق مراجع رسمی فوتبال فرانسه منتشر می‌شود.

1101