واکنش صدراعظم آلمان به احتمال لغو بوندسلیگا

واکنش صدراعظم آلمان به احتمال لغو بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی  - لغو ادامه لیگ فرانسه و اهدای جام به پاریسن ژرمن به خاطر شیوع کرونا شایعاتی را در مورد عواقب ان در لیگ های دیگر آغاز کرده است. به گفته نشریه لوپاریزین، امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه پیش بینی می کند که بقیه دولت های عضو اتحادیه اروپا هم مسیری مشابه را انتخاب کنند و به خاطر شیوع کرونا لیگ های خود را لغو کنند تا همه کشورها در مقابل بحران بتوانند اتحادشان را نشان بدهند.

به گزارش فوتبالی، با این وجود به نظر می رسد که دولت های دیگر نظر دیگری دارند. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز پنجشنبه پلس از جلسه با کابینه دولت، در این باره گفت :" به هیچ وجه صحت ندارد. با نخست وزیر فرانسه صحبت کردم اما به هیچ وجه صحبتی در مورد مسابقات فوتبال نداشتیم."

مقامات سیاسی آلمان تصمیم گیری در مورد آینده بوندسلیگا را به هفته آینده موکول کرده اند. قرار است که روز چهارشنبه هفته اینده جلسه ای در این باره برگزار شود تا در مورد ادامه بوندسلیگا تصمیم گیری شود.  در حال حاضر دولت های ایتالیا، اسپانیا و انگلیس هنوز تصمیم قطعی را در مورد زمان شروع مسابقات نگرفته اند اما گمانه زنی هایی در مورد از سرگیری مسابقات فوتبال در نیمه دوم خرداد مطرح شده است.