شروع بوندس‌لیگا باز هم به تعویق افتاد

شروع بوندس‌لیگا باز هم به تعویق افتاد

پایگاه خبری فوتبالی – تاریخ آغاز فوتبال آلمان و از سرگیری بوندس‌لیگا به تعویق افتاد.
به گزارش فوتبالی، در حالی که فصل فوتبالی در فرانسه خاتمه یافته و قهرمان این مسابقات هم اعلام شده اما برخی کشورها مانند آلمان به دنبال ادامه دادن و از سرگیری لیگ داخلی هستند. در همین راستا در حالی‌که پیش از این اعلام شده بود بوندس‌لیگا آلمان از ۹ می (۲۰ اردیبهشت) مجددا پیگیری خواهد شد اما دولت این کشور از سرگیری رقابت‌ها را حداقل یک هفته به تعویق انداخت و به این ترتیب نزدیک‌ترین تاریخ برای بازگشت رقابت‌های بوندس‌لیگا، ۱۶ می (۲۷اردیبهشت) خواهد بود.
علاوه بر این دولت آلمان تمامی اجتماعات و رویدادهای عمومی در این کشور را تا پایان ماه آگوست لغو کرده است و باید منتظر ماند تا مشخص شود سران این کشور در روزهای پیش رو چه تصمیمی در خصوص ادامه رقابت‌ها خواهند گرفت.
در روزهای گذشته رقابت‌های داخلی کشورهای هلند و فرانسه لغو شدند و امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نیز از دولت‌های اروپایی خواسته بود که تا ریشه کن شدن این بیماری، از برگزاری رقابت‌های ورزشی جلوگیری کنند.
کشور بلژیک و هلند هم پیش از این لیگ داخلی خود را تعطیل کرده بودند در حالی که بلژیک بروژ را قهرمان اعلام کرده بود اما هلند تصمیم گرفت هیچ تیمی را به عنوان قهرمان در این لیگ اعلام نکنند.

1101