بازیکن سابق فوتبال آلمان در مورد اعتیادش ترانه خواند

بازیکن سابق فوتبال آلمان در مورد اعتیادش ترانه خواند

پایگاه خبری فوتبالی - چیندو اده بازیکن سابق فوتبال آلمان که در حال حاضر 32 ساله است زمانی در تیم زیر 21 سال آلمان با نویر، اوزیل و هوملس هم تیمی بوده است. اده در حال حاضر بازنشسته شده و به سراغ موسیقی رفته است اما یکی از ترانه هایش به شدت جنجال ساز شده است. او در مورد اعتیادش به مواد مخدر صحبت کرد. بازیکن اسبق ماینز و هرتابرلین در ویدیوکلیپ ترانه ای به نام " بازتاب" از جملاتی نظیر " از فوتبال متنفر شده بودم" استفاده می کند.

به گزارش فوتبالی، چیندو در مصاحبه با تی آنلاین اظهار داشت:" ساختن این ترانه را آغاز کردم چرا که جذاب بود. فوتبال یک صنعت است اما در آن جا می خواهند که مثل یک ربات باشی و هر چیزی که می خواهند را تکرار کنی. 99 درصد بازیکنانی که اعتراض می کنند، خیلی راحت با بازیکنان دیگر جایگزین می شوند. اما منطقی نیست که در فوتبال به تو پولی بدهند که مجبور باشی به خاطرش زندگی عادی را فدا کنی."

وی در مورد اعتیاد که مانع از پیشرفتش در فوتبال شده هم صحبت کرد:" گاهی اوقات می خواستم ارتباطم با دنیای واقعی را از دست بدهم و به همین خاطر به اعتیاد به چشم یک درمان نگاه می کردم. مواد مخدر در زمان بازی کردن هم تاثیر آرامش بخشی دارد. یادم است که همیشه با استفاده از آرام بخش بازی می کردم چرا که وقتی مصدوم می شوی به تو فشار زیادی می آیند تا قبل از آن که به آمادگی کامل برسی، برگردی."