مدافع سابق تیم ملی ایتالیا: پیرلو یک عوضی است

مدافع سابق تیم ملی ایتالیا: پیرلو یک عوضی است

پایگاه خبری فوتبالی –در حالی که همه آندرا پیرلو را به عنوان بازیکنی کم حرف و ساکت می‌شناسند که در زمین مسابقه جدیت زیادی دارد اما کاناوارو اعلام کرده او بسیار بامزه است.
به گزارش فوتبالی، فابیو کاناوارو که به همراه پیرلو در جام جهانی ۲۰۰۶ قهرمان شده در یک لایو اینستاگرامی درباره او گفته: پیرلو یک عوضی است من حق دارم این صفت را درباره او به کار ببرم. آندرا واقعا بامزه است و شوخی‌های زیادی انجام می‌هد. او آن‌گونه که به نظر می‌رسد نیست و واقعا در کنار او خوش می‌گذرد!
مدافع سابق تیم ملی ایتالیا در ادامه درباره فینال جام جهانی ۲۰۰۶ و درگیری زیدان و مارکو ماتراتزی گفته: باید صادقانه بگویم که تنها سر و صداها یادم مانده. من نزدیک بودم و چرخیدم تا مارکو را روی زمین ببینم. سر و صداها را شنیدم و مارکو می‌گفت «او با سر به من ضربه زده!» آیا درد داشت؟ در کنار آن، مارکو کاری را که باید انجام می‌داد انجام داد. خود را به زمین انداخت. ممنون و خدانگه‌دار!
کاناوارو در ادامه درباره بازگشتش به ایتالیا گفت: دوست دارم برگردم. ۴ سال کار کرده‌ام و حالا فراتر از یک آمادگی ساده را دارم. ایده‌ها و کادر خودم را دارم که مسئله مهمی است. سرمربیگری در ناپولی که تیم محبوب من است؟ آن‌ها مربی خوبی دارند اما چه کسی دوست ندارد سرمربی آن‌ها شود؟ در حال حاضر چیزی که برای من هیجان‌انگیز است آغاز ماجراجویی ام روی نیمکت است.

1101