هدیه ویژه خانواده رونالدو به مادرشان؛ یک خودروی شیک

هدیه ویژه خانواده رونالدو به مادرشان؛ یک خودروی شیک

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس، برادرش هوگو و خواهرانش کتیا و الما برای "روز مادر" سعی کردند که مادرشان را حسابی سورپرایز و خوشحال کنند.

به گزارش فوتبالی، مادر ستاره پرتغالی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از کادویی که از فرزندانش گرفته منتشر کرده است : یک خودروی شیک مرسدس بنز که بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد و یک هدیه بسیار لاکچری به شمار می رود. فرزندان دولورس یک دسته گل به او هدیه داده اند و خودرو را با یک ربان بزرگ و قرمز رنگ تزیین کرده اند.

دولورس آویرو

دولورس آویرو در ماه مارس دچار سکته قلبی شد و فرزندانش در دوران درمان در کنارش بودند. به همین خاطر به نظر می رسد که خانواده رونالدو ارزش این که مادرشان سالم و سلامت در کنارشان باشد را بیشتر درک کرده اند و به همین خاطر نوشته اند:" از فرزندانم به خاطر هدیه ای که به من دادند، تشکر می کنم. روز مادر به همگی مبارک."

کریستیانو رونالدو که در دو ماه اخیر دوران قرنطینه را در زادگاهش مادیرا سپری کرده حالا باید برای ازسرگیری تمرینات به ایتالیا برگردد. در حال حاضر هیچ کسی نمی داند که فوتبال در ایتالیا از سر گرفته می شود یا نه اما در زودترین حالت شش هفته تا آغاز دوباره مسابقات زمان باقی خواهد بود.