رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای لوکاکوی 16 ساله پرتغال

رقابت رئال مادرید و بارسلونا برای لوکاکوی 16 ساله پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - هرکولانو نابیان یکی از جواهرات فوتبال پرتغال به شمار می رود. این بازیکن که در سال 2004 متولد شده یک بازیکن 182 سانتی متری است که در پرتغال لقب "بدل لوکاکو" را از آن خود کرده است. نشریه رکورد گزارش داده است که رئال مادرید و بارسلونا شرایط خرید این مهاجم را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم آینده دار مشتریان زیادی در سطح اول فوتبال اروپا دارد. رئال مادرید به دنبال خرید مهاجمی آینده دار برای تیم اکادمی خود است که نابیان می تواند گزینه ای ایده آل به شمار برود.

هرکولانو در دو سال اخیر در رده جوانان 43 گل به ثمر رسانده و از سویی در تیم زیر 17 سال پرتغال نیز با ثبت چهار گل در 9 بازی عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن قوای بدنی خوب و قامت بلندی دارد و به همین خاطر با لوکاکو ستاره بلژیکی اینتر مقایسه می شود. بازیکن بلژیکی یک تمام کننده تمام غیار است و هرکولانو نیز گلزنی ششدانگ است که موناکو و پاریسن ژرمن نیز شرایط خرید وی را به دقت زیر نظر گرفته اند.در سالهای اخیر فوتبال پرتغال ستارگان زیادی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است و حالا بازیکن 16 ساله نیز می تواند در دنیای فوتبال نامش را سر زبان ها بیاندازد.