موراتی: اگر مسی بیاید، لوتارو می تواند از اینتر برود

موراتی: اگر مسی بیاید، لوتارو می تواند از اینتر برود

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمو موراتی مدیر سابق اینتر معتقد است که نراتزوری ها فقط در صورتی به لوتارو مارتینز اجازه جدایی و پیوستنش به بارسلونا را خواهند داد که  مسی راهی سن سیرو شود، در غیر این صورت پائولو دیبالا از یوونتوس گزینه ایده آلی است.

به گزارش فوتبالی، موراتی که 18 سال مالک باشگاه اینتر بود بیان کرد:" اگر مسی بیاید، با پیوستن لوتارو به اینتر موافقت می کنم. اگر خرید لئو غیرممکن  باشد هم به جای مارتینز می خواهم که دیبالا خریده شود."

موراتی همچنین از فینال لیگ قهرمانان اروپای 2010 میان بایرن و اینتر در ورزشگاه برنابئو یاد کرد و گفت که این بازی به هیچ وجه آزارش نداده است. وی اظهار داشت:" به اندازه کافی در مقابل بارسلونا اذیت شده بودیم. از نظر احساسی، ما در نیوکمپ قهرمانی خود رد چمپیونزلیگ را مسجل کرده بودیم. آن بازی دراماتیک ترین بازی زندگی من بود. تقریبا در کل بازی به خاطر اخراج ناعادلانه تیاگو موتا ده نفره بودیم. در آن جا درک کردیم که تقدیر با ماست و می توانیم از هر سد و مانعی عبور کنیم."

وی همچنین می گوید که خودش را برای جدایی ژوزه مورینیو و حضور مربی پرتغالی در رئال مادرید آماده کرده بود:" رفتنش دردناک بود اما یادم است که وقتی درون زمین بودیم و همدیگر را بغل کردیم به او گفتم که حالا به او اجازه می دهم که هر کاری که می خواهد را انجام بدهد. در آن جا فقط گریه می کردم."