بازیکن سابق بارسلونا: فیرمینو برای بارسا مفیدتر از مارتینز است

بازیکن سابق بارسلونا: فیرمینو برای بارسا مفیدتر از مارتینز است

پایگاه خبری فوتبالی – بویان کرکیچ می‌گوید حضور فیرمینو در بارسلونا بسیار مفیدتر از حضور لوتارو مارتینز خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، بویان کرکیچ که سابقه حضور در تیم بارسلونا را دارد نظر متفاوتی نسبت به فوتبال‌دوستان درباره وضعیت نقل و انتقالاتی آبی و اناری پوشان و خرید لوتارو مارتینز دارد. او متعقد است لوتارو ماتینز کیفیت لازم مورد نیاز برای حضور در بارسلونا را ندارد و امضای قرارداد با او، با توجه به مشکلاتی که گریزمان در بارسا پیدا کرده می‌تواند اشتباه باشد.
کرکیچ در گفت و گو با یک سایت اسپانیایی گفته: لوتارو در بارسلونا؟ طبیعتا او متعلق به این سبک و قسمت از فوتبال نیست. اگر به من اجازه دهید می‌توانم یک نام را مثال بزنم. فیرمینیو. او بازیکنی با تحرک بالا است. نمی‌خواهم چیزی بگویم که روی قرارداد با لوتارو مارتینز تاثیر بگذارد اما اتفاقی که برای گریزمان رخ داد باعث شده تا متوجه شوم چرا باید مهاجمی مانند او را خریداری کرد و در پست وینگر استفاده کرد؟
کرکیچ که خود در تیم بارسونا یک مهاجم بوده در ادامه افزود: نباید چنین مسئله‌ای دوباره تکرار شود. یک شماره نه، یک شماره نه است و نباید جای دیگری از او استفاده کرد. ممکن است لوتارو با حضور در سیستم بارسلونا استعدادش به هدر رفت. اگر بارسلونا می‌خواهد با لوتارو قرارداد امضا کند، این کار را انجام دهد اما باید از او درست استفاده کند.

1101