گفتگو با علیرضا مرزبان؛ چگونگی برگزاری بوندس‌لیگا در شرایط کرونایی

گفتگو با علیرضا مرزبان؛ چگونگی برگزاری بوندس‌لیگا در شرایط کرونایی

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه ایران‌ورزشی با علیرضا مرزبان را برایتان انتخاب کردیم. او درباره شرایط ادامه مسابقات بوندس‌لیگا در روزهای کرونایی صحبت کرده است:

  • خطر که هست اما شاید فراوانی امکانات و پیش‌بینی خیلی از خطرات و سایر موارد موجب شده تا آلمانی‌ها یک جورهایی ترس‌شان بریزد. از همین رو الان اینجا ترس‌شان از کرونا تقریباً ریخته و زیاد از این بیماری و ویروس همه‌گیر نمی‌ترسند!
  • بازی‌ها از شنبه آغاز می‌شود اما یکی دو تیم که بازیکن کرونایی داشتند از یک هفته زودتر به قرنطینه رفته‌اند و الان هم همگی در هتل هستند. این موضوع از راننده اتوبوس بگیرید تا بقیه عوامل آن یکی دو تیم، همه را در برگرفته و تا شروع بازی‌ها کسی حق خارج شدن از قرنطینه را ندارد.
  • 21 هفته از بوندس‌لیگا برگزار شده و به همین دلیل آنها دیدند که نمی‌توانند در اواخر لیگ آن را نافرجام و بلاتکلیف رها کنند. در این صورت تکلیف مسائل مالی و اسپانسرها و منابع مالی کلاً به هم می‌خورد و ضربه مالی شدیدی هم به تیم‌ها و هم به اسپانسرها و در مجموع به صنعت فوتبال در سطح اول این کشور وارد می‌شد. به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان پس از در نظر گرفتن همه موارد تصمیم به برگزاری بوندس‌لیگا گرفتند.


1984