بلاتر خطاب به اینفانتینو: چرا این قدر از من متنفری؟

بلاتر خطاب به اینفانتینو: چرا این قدر از من متنفری؟

پایگاه خبری فوتبالی  - ژوزف بلاتر رییس اسبق فیفا اعلام کرده است که او پشت سر شکایت ناشناس از جیانی اینفانتینو رییس فعلی یوفا در دادگاه منطقه "برن میتلاند" در سوییس نبوده است.

به گزارش فوتبالی، رییس فیفا از این شکایت به شدت دلخور است و به همین خاطر با لحنی طعنه آمیز گفته بود:" آن افرادی که می ترسند خودشان را به دادگاه نشان بدهند می توانند هر چقدر که دلشان خواست به صورت ناشناس از من شکایت کنند."

سپ بلاتر 84 ساله، رییس اسبق فیفا که توسط کمیته اخلاق به علت فساد مالی برکنار شد و به تازگی حکم محرومیتش از فوتبال به اتمام رسیده است در مصاحبه با اکیپ گفت که به هیچ وجه در شکایت از اینفانتینو نقشی نداشته است و اخبار مطرح شده را تکذیب کرد.وی اظهار داشت :" شکایت ناشناس به هیچ وجه از جانب من، وکیلم یا دوستانم نبوده است و ما هیچ نقشی در این ماجرا نداشته ایم. نمی دانیم چه کسی این کار را کرده است. من قصد شکایت کردن از هیچ شخصی را ندارم. من طرفدار مکالمه و صحبت کردن رو در رو برای حل مشکلات میان افراد هستم و علاقه ای به حضور در دادگاه ندارم. هنوز منتظرم تا جیانی اینفانتینو با من تماس و بگیرد و بگوید" ببین، می خواهم تو را ببینم تا مشکلاتمان را با همدیگر حل کنیم" اما تا کنون این کار را نکرده است. چرا این قدر از من متنفر است."