خاطره‌بازی سولاری و کارلوس درباره گل شاهکار زیدان؛ باید ما را در آغوش می‌گرفت!

خاطره‌بازی سولاری و کارلوس درباره گل شاهکار زیدان؛ باید ما را در آغوش می‌گرفت!

خبرگزاری فوتبالی – کارلوس و سولاری به بیان احساساتشان درباره گل تاریخی زیدان در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۲ پرداختند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، روز گذشته سالروز فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۲ بود. دیداری که در آن رئال مادرید توانست با گل بی‌نظیر زین‌الدین زیدان ۲-۱ بایر لورکوزن را شکست دهد.
در هجدهمین سالروز به ثمر رسیدن این گل، سایت ESPN به سراغ سانتیاگو سولاری و روبرتو کارلوس رفته تا درباره آن فینال و گل صحبت کنند.
کارلوس که پاس آن گل فوق‌العاده را داده درباره شاهکار زیدان گفته: خیلی کم توانسته‌ایم گلی به آن زیبایی ببینم. آن پاس را به هر بازیکن دیگری داده بودم نمی‌توانست به آن شکل گلزنی کند و من به همین دلیل است که بازی کنار بازیکنان بزرگ را دوست دارم.
سولاری در ادامه گفته: کارلوس به توپ رسید و آن را برای زیدان فرستاد تا او دروازه حریف را به آتش بکشد. همه ما در آن گل سهیم بودیم. همه این مسائل به کنار، پس از گل، زیدان به کنار زمین رفت اما باید ما را در آغوش می‌گرفت. احساسم؟ می‌دانستم شاهد یک لحظه تاریخی هستم.
بازی فوق در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو برگزار می‌شد. در دقیقه ۸ رائول توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند اما با پاسخ لوسیو در دقیقه ۱۳ حساب کار ۱-۱ شد. در ادامه و در دقیقه پایانی نیمه اول گل شاهکار زیدان زده شد تا رئال مادرید در پایان بتواند قهرمان اروپا شود.

1101