شرط یوونتوس برای بارسلونا و معاوضه پیانیچ

شرط یوونتوس برای بارسلونا و معاوضه پیانیچ

خبرگزاری فوتبالی – اسکای اسپرت ایتالیا اعلام کرده یوونتوس فقط حاضر است پیانیچ را با آرتور عوض کند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، خبر علاقه بارسلونا به جذب میرالم پیانیچ چند روزی است که در محافل ورزشی و رسانه‌ها مطرح شده. انتقالی که به نظر می‌رسد با معاوضه صورت گیرد و تنها پول نقد در آن تاثیرگذار نباشد.
در همین زمینه چند رسانه اسپانیایی اعلام کرده‌اند یوونتوس موافق است تا علاوه بر پیانیچ و دی‌شیلیو ۲۵ میلیون هم پول نقد به بارسلونا بدهد تا نلسون سمدو را از این باشگاه جذب کند اما رسانه‌های ایتالیایی نظر متفاوتی دارند. جیانلوکا دیمارتزیو که در اسکای اسپرت درباره نقل و انتقالات اخبار معتبری منتشر می‌کند اعلام کرده یوونتوس تنها حاضر است آرتور ملو را به عنوان بازیکن جایگزین از بارسلونا بگیرد و پیانیچ را به این تیم بدهد. البته این اظهارنظر هم جای بحث دارد زیرا آرتور بارها اعلام کرده به هیچ پییشنهادی فکر نمی‌کند و می‌خواهد در بارسا بماند.
در هر صورت پیانیچ که ارزشی در حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون یورو دارد هنوز به عنوان گزینه ای جذاب در فصل نقل و انتقالات نام خود را مطرح کرده و یوونتوس چند بازیکن دیگر مانند پوگبا و پاره‌دس را هم در پست او در نظر دارد تا اگر بازیکن بوسنیایی جدا شد، بیانکونری در میانه میدان خلا احساس نکند.

1101