بکهام: دلم برای فوتبال تنگ شده؛ باورم نمی‌شود ۷ سال از خداحافظی‌ام گذشته!

بکهام: دلم برای فوتبال تنگ شده؛ باورم نمی‌شود ۷ سال از خداحافظی‌ام گذشته!

خبرگزاری فوتبالی – دیوید بکهام، بازیکن افسانه‌ای تیم ملی انگلستان اعلام کرده دلش برای فوتبال تنگ شده و باور نمی‌کند ۷ سال از خداحافظی‌اش گذشته است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، ۲ روز پیش سالگرد آخرین بازی حرفه‌ای دیوید بکهام بود. بکهام در بازی پاریسن‌ژرمن مقابل برست در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۳ از فوتبال خداحافظی کرد. به همین مناسبت این بازیکن محبوب انگلیسی که سابقه بازی در تیم‌هایی چون منچستریونایتد، رئال مادرید و آث میلان را در کارنامه‌اش دارد و حال ۴۵ ساله شده یک ویدیو از برترین لحظات دوران فوتبالش در اینستاگرام منتشر کرده است.
بکهام درباره این ویدیو نوشته: باور نمی‌کنم ۷ سال از روزی که برای آخرین بار به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای پایم را در زمین چمن گذاشتم، گذشته است. لحظات خوبی داشتم.
مالک تیم اینترمیامی که امسال برای اولین بار، روی صندلی مدیریت نشسته و تیم خودش را روانه MLS کرده در ادامه گفته:‌ خوش‌شانس بودم که در کنار هم‌تیمی‌های فوق‌العاه‌ای بازی کردم و مورد حمایت هواداران قرار داشتم. هنوز دلم تنگ می‌شود. نمی‌توانم برای ماجراجویی‌ بعدی‌ام، اینتر میامی صبر کنم.
گفتنی است ویکتوریا، همسر بکهام هم این ویدیو را در صفحه خودش در شبکه‌های اجتماعی گذشته و نوشته باورمان نمی‌شود که ۷ سال از خداحافظی دیوید گذشته است. به تو افتخار می‌کنیم و تو را دوست داریم. نمی‌توانیم برای ماجراجویی بعدی‌ات در اینتر میامی صبر کنیم.

1101