روبرتو کارلوس: در آستانه پوشیدن پیراهن چلسی بودم

روبرتو کارلوس: در آستانه پوشیدن پیراهن چلسی بودم

خبرگزاری فوتبالی – روبرتو کارلوس اعلام کرده پس از جدایی از رئال مادرید در آستانه پیوستن به چلسی بوده است.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، روبرتو کارلوس در گفت و گو با گل درباره زمانی که از رئال جدا شده گفته: دو پیشنهاد داشتم. از چلسی و فنرباغچه. به چلسی خیلی نزدیک شده بودم. تقریبا توافقات انجام شده بود و تنها امضا مانده بود. یک هفته قبل از امضای قرارداد با فنرباغچه بود و من قرار بود به پاریس بروم تا پیتر کنیون و رومن آبراموویچ را ملاقات کنم. همه‌چیز توافق شده بود و من ۱۰۰ درصد مطمئن بودم که در لیگ برتر بازی خواهم کرد. چیزی که به شخصیت من می‌خورد. متاسفانه در آخرین لحظات همه‌چیز خوب پیش نمی‌رفت و درست در لحظات نهایی این اتفاق نیفتاد که در فوتبال این مسئله زیاد پیش می‌آید.
کارلوس در ادامه گفته حتی می‌توانسته زمانی که در پالمیراس حضور داشته هم به لیگ برتر برود. او گفته: زمانی که در برزیل و پالمیراس حضور داشتم در سال ۱۹۹۵، استون ویلا می‌خواست من را جذب کند اما هزینه‌ این انتقال برای آن‌ها سنگین بود.
مدافع سابق تیم ملی برزیل درباره برزیلی‌های رئال مادرید گفته: وینیسیوس و رودریگو آینده رئال هستند و در کنار آن‌ها جرسون از فلامینگو هم من را خیلی هیجان زده می‌کند. به نظرم من برای آن‌ها می‌توانم الگویی برای موفقیت‌هایی که به دست خواهند آورد باشم. مانند کاری که هم‌اکنون مارسلو در رئال انجام می‌دهد. آن‌ها می‌توانند مارسلو را هم الگو قرار دهند.
1101