هویت زن بازداشت شده در فرودگاه لندن مشخص شد؛ همسر کولاشیناچ

هویت زن بازداشت شده در فرودگاه لندن مشخص شد؛ همسر کولاشیناچ

پایگاه خبری فوتبالی - در ماه ژولای سال گذشته مسعود اوزیل و سعد کولاشیناچ بازیکن آرسنال در خیابان مورد حمله گروهی سارق مسلح قرار گرفتند که البته سعد توانست سارقان را فراری بدهد. در حقیقت گروهی چاقو به دست به آنها حمله کردند و مدافع بوسنیایی با دست خالی به سمتشان رفت و آنها را قراری داد. این سرقت ناکام ماند و عاملان آن دستگیر و در دادگاه محکوم شدند اما کولاشیناچ و خانواده اش از نظر روانی تحت تاثیر آن ماجرا قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، به همین خاطر بلا ، همسر کولاشیناچ تصمیم گرفت که یک باتوم الکتریکی بخرد تا از خودش محافظت کند. استفاده از این سلاح در آلمان قانونی است اما در بریتانیا ممنوع است و به همین خاطر بلا که در ساک خود این اسلحه سرد را داشت، هفته گذشته در فرودگاه بیگین هیل در لندن توسط ماموران پلیس بازداشت شد.

هفته گذشته اعلام شده بود که زن یک فوتبالیست لیگ انگلیس در فرودگاه لندن بازداشت شده است و حالا مشخص شده است که این فرد، بلا همسر کولاشیناچ بوده است. 

وقتی ماموران پلیس از بلا خواستند تا ساکش را بگردند او نتوانست جلوی گریه هایش را بگیرد. وکیل خانواده کولاشیناچ در این باره توضیح می دهد:" همه چیز یک سوء تفاهم بود. باتوم الکتریکی در ساکش بود اما باتری نداشت."

از سویی بلا ثابت کرد که به اپراتورهای پرواز ایمیل زده و از انها پرسیده که آیا حمل سلاح سرد، قانونی است یا نه اما زمانی که پاسخ ایمیل به دستش می رسد او در پرواز بوده و تلفنش خاموش بوده است. در حقیقت مسئولان پرواز به او اعلام کرده بودند که حمل این سلاح غیرقانونی است.

به نظر می رسد که ماجرای سعد و اوزیل باعث شده تا همسرش بیش از پیش به فکر دفاع از خودش در مقابل سارقان باشد و به همین خاطر باتوم برقی با خودش حمل می کرده است.