سرپرست تیم فوتبال پیکان: وضعیت بازیکنان متعادل است

سرپرست تیم فوتبال پیکان: وضعیت بازیکنان متعادل است

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: وضعیت بازیکنان پیکان در اولین روز تمرینات متعادل بود و خوشبختانه همه بازیکنان تقریبا آماده هستند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، محمدرضا طهماسبی در خصوص آغاز تمرینات تیم های لیگ برتری برای از سرگیری مسابقات اظهار داشت: ما از بازیکنان‌مان تست کرونا گرفتیم و تمرینات را هم آغاز کردیم تا ببینیم شرایط چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پیکان می تواند امکانات مورد نیاز را برای ایزوله کردن محل تمرین و مسابقات خود فراهم کند، عنوان کرد: ما برای تمرین مشکلی نداریم و رختکن وسایل و حتی اطراف زمین را هم ایزوله کردیم. برای بازی‌ها هم رختکن، نیمکت، سالن های ورزشگاه و دیگر موارد را ایزوله خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا تهیه امکانات ایزوله دشوار است یا خیر گفت: گرشاسبی تمام توانش را گذاشته تا این امکانات فراهم شود. ما از این که قرار است بازی ها برگزار شود خیلی خوشحالیم چون با فوتبال زنده ایم اما فراهم کردن امکانات هم دشوار است.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا بازیکنان پیکان پس از سرگیری تمرینات از شرایط بدنی خوبی برخوردار بودند، عنوان کرد: وضعیت کاملا متعادل بود یعنی نه خیلی آماده هستند و نه خیلی ناآماده. فقط باید حواسمان باشد تا در این شرایط کسی مصدوم نشود.

7413