بارسلونا به دنبال خرید هافبک 18 ساله هرتابرلین

بارسلونا به دنبال خرید هافبک 18 ساله هرتابرلین

پایگاه خبری فوتبالی - لازار سامارژیچ 18 ساله این هفته در دربی برلین اولین بازی خود را برای هرتا انجام داد. جواهر هرتا دقایقی در پیروزی تیمش مقابل یونیون برلین شرکت کرد تا بالاخره برای تیم بزرگسالان بازی کند. او پیش از این دو بار در لیست هرتا قرار گرفته بود که سومین تلاش او مثبت بود و در بوندسلیگا بازی کرد. جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بارسلونا یکی از مشتریان این بازیکن آلمانی است. 

به گزارش فوتبالی، میلان در ژانویه شرایط سامارژیچ را دنبال می کرد و یووه و اتلتیکو دیگر مشتریان وی هستند و حالا بارسا هم به جمع مشتریان پدیده هرتا پیوسته است. لازار سامارژیچ که در روز 24 فوریه 2002 متولد شده یک هافبگ چپ پا و بسیار هجومی است که در این فصل در شانزده بازی در آکادمی هرتا 16 گل زده و 9 پاس گل داده و عملکرد درخشانی داشته است.

این بازیکن ملقب به "لوکی" در برلین متولد شده اما اصالتی صربستانی را دارد. او تا رده زیر 19 سال برای تیم آلمان بازی کرده و بیش از ده سال است که در آکادمی هرتا توپ می زند. سامارژیچ 18 ساله که در پست هافبک میانی بازی می کند در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت فقط 450 هزار یورو می ارزد.