بازداشت داور چمپیونزلیگی به علت مشارکت در قاچاق کارگران جنسی

بازداشت داور چمپیونزلیگی به علت مشارکت در قاچاق کارگران جنسی

پایگاه خبری فوتبالی - اسلاوکو وینچیچ داور اهل اسلوونی که سابقه قضاوت در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در این فصل را داشته است در ماموریت پلیس بوسنی و هرزگوین دستگیر شد. در حقیقت پلیس در یک کلبه، 9 زن و 26 مرد را بازداشت و همچنین مقدار قابل توجهی کوکائین و اسلحه را ضبط کرد.

به گزارش فوتبالی، این داور که نقش کمک داور را برای اسکومینا یکی از سرشناس ترین داوران فوتبال دنیا در سالهای اخیر ایفا کرده، در ماموریت پلیس برای بازداشت تیجانا ماکسیموویچ حضور داشته است و به مشارکت در قاچاق کارگران جنسی و مواد مخدر متهم شده است. در حقیقت تیجانا قصد داشته که سه زن را با قایق از طریق دریاچه درینا به صورت قاچاقی جا به جا کند.

البته وینچیچ به همراه 26 مرد دیگر به خاطر استفاده از خدمات جنسی این زن ها دستگیر شده و به فریب زنان متهم است و مستقیما به قاچاق متهم نیست. داور اسلوونیایی در یورو 2012 نقش کمک داور را برای اسکومینا داشت و در این فصل نیز در سه بازی چمپیونزلیگ حضور داشت که مهمترین انها بازی میان خنک و لیورپول بود و در یک بازی در لیگ اروپا نیز انجام وظیفه کرد.

در حقیقت تیجانا که یکی از قاچاقچی های سرشناس بوسنی بوده است به همراه سن زن دیگر قصد عبور غیرقانونی از دریاچه را داشته است و حالا پای داور سرشناس فوتبال اسلوونی هم در این پرونده گیر است.