برندن راجرز: ابتلا به کرونا مثل بالا رفتن از کلیمانجارو است

برندن راجرز: ابتلا به کرونا مثل بالا رفتن از کلیمانجارو است

پایگاه خبری فوتبالی - برندن راجرز سرمربی لسترسیتی افشا کرد که بعد از توقف لیگ انگلیس نتیجه تست کرونای وی مثبت شده است. سرمربی لستر اعلام کرد که او و همسرش به این بیماری مبتلا شده اند و علائمی را داشته ان اما توانستند درمان شوند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اسبق لیورپول در مصاحبه با بی بی سی گفت:" همسرم و من کمی بعد از توقف فصل دچار بیماری شدیم. یک هفته بعدش احساس بدی داشتم. حس شنوایی و بویایی خود را از دست دادم. نیرویی نداشتم و حقیقتا می جنگیدم. همسرم هم همین طور. تست دادیم و هر دو به بیماری مبتلا بودیم. به سختی می توانستیم راه برویم."

راجرز در مورد این که ابتلا به کرونا به او چه حسی داده، گفت:"من را یاد بالا رفتن از کوه کلیمانجارو انداخت. در آن جا هر چقدر بالاتر می روی، تنفس برایت سخت تر می شود. برایم طی کردن 10 متر هم مشکل بود. می خواستم بدوم اما نمی توانستم. احساس ضعف می کردم. احساس گرسنگی واقعی نداشتم و حقیقتا در طول سه هفته ای که حس چشایی خود را از دست داده بودم، شرایط بدی داشتم."

لیگ انگلیس قرار است که از روز چهارشنبه 28 خرداد آغاز شود که لسترسیتی که با برندن راجرز در هفته سوم قرار گرفته است در فاصله 9 بازی با پایان تلاش می کند تا جایگاهش را تثبیت کند و صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را نهایی کند.