استقبال هواداران از سینما فوتبال؛ در ماشین‌ شعار دهید!

استقبال هواداران از سینما فوتبال؛ در ماشین‌ شعار دهید!

خبرگزاری فوتبالی – طرح مشاهده بازی‌های فوتبال توسط هواداران در خودروها، از طریق تلویزیون‌های بزرگ ممکن است راه جدیدی برای بازگشت هواداران فوتبال باشد.
به گزارش فوتبالی، این هفته در کشور چک، هواداران فوتبال، دیدار بین اسپارتا پراگ و ویکتوریا پلژن را در تلویزیون‌ها بزرگ و در خودروهایشان مشاهده کردند. طرحی شبیه به سینما فوتبال. آن‌ها توانستند در این زمان شعار بخوانند، خوراکی بخورند و حتی مانند دورانی که داخل ورزشگاه حضور داشتند آتش روشن کنند.
این مسئله البته به سادگی اتفاق نیفتاد و مسئولین مربوطه، تمام خودروهایی که در پارکینگ حضور می‌یافتند را قبل از حضور، ضد عفونی می‌کردند. این بازی با برتری ۲-۱ ویکتوریا پلژن به پایان رسید اما برندگان واقعی این بازی را می‌توان طرفداران فوتبال در نظر گرفت زیرا این طرح می‌تواند در سر تا سر اروپا اجرا شود.

استقبال هواداران از سینما فوتبال؛ در ماشین‌ شعار دهید!


در حال حاضر بین لیگ‌ها معتبر اروپایی تنها آلمان بازی‌ها را آغاز کرده اما هیچ تماشاگری حق حضور در ورزشگاه را ندارد اما طرح مشاهده دسته جمعی فوتبال در خودرو و از طریق تلویزیون‌های بزرگ، طبق گفته بسیاری از رسانه‌ها در حال بررسی برای اجرا شدن در انگلیس است. اگر این ایده در دانمارک هم به خوبی اجرا شود ممکن است راهی برای ایجاد جو مناسب باشد تا هواداران در کنار هم، اما با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله مطمئن بازی‌ها را ببینند.

1101