دروازه‌بان سابق لیورپول: می‌خواستم رافا بنیتز را با مشت بزنم

دروازه‌بان سابق لیورپول: می‌خواستم رافا بنیتز را با مشت بزنم

خبرگزاری فوتبالی – یرزی دودک اعلام کرده زمانی که می‌خواسته لیورپول را ترک کند به فکر کتک زدن رافا بنیتز افتاده است.
به گزارش فوتبالی، دودک که در فینال استانبود در سال ۲۰۰۵ از عوامل کلیدی قهرمانی قرمزپوشان بود درباره رقابتش با پپه رینا به فور فور تو گفته: رینا دروازه‌بان خوبی بود اما رافا بنیتز یک دروازه‌بان جدید استخدام کرده بود. آن هم در زمانی که من در بهترین روزهای زندگی‌ام به سر می‌بردم. به رافا گفتم می‌خواهم بازی کنم. باشگاه کلن من را می‌خواست اما قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها با من صحبت کردند و گفتند چرا رافا با ما حرف نمی‌زند؟ من شگفت زده شدم زیرا تصور می‌کردم تمام توافقات حاصل شده است.
دودک در ادامه گفته: روز بعد به تمرین رفتم. بنیتز به من گفت آن‌‌ها تنها قراردادی قرضی پیشنهاد دادند و تو برای ما مهم هستی. اگر رینا مصدوم شود من نمی‌توانم ۸۰۰ هزار پوندی که بابت تو به ما می‌دهند را درون دروازه بگذارم. من هم بابت تفکراتش عصبانی شدم و می‌خواستم  با مشت توی صورت او بزنم. شیطان در گوشم می‌خواند که اگر مشت بزنم آن‌ها به من اجازه می‌دهند تا به کلن بروم.
دروازه‌بان سابق لیورپول درباره دوران حضورش در لیورپول گفت: خیلی خوشحالم که جزئی از تاریخ لیورپول شدم. سال گذشته به مادرید رفتیم تا با پسرم بازی فینال لیگ قهرمانان و برنده شدن لیورپول را مشاهده کنیم. به عنوان بازیکن درک نمی‌کنم چرا هواداران پس از برد اشک می‌ریزند اما وقتی بازیکنان با جام در زمین می‌دوند اشک در چشمانم جمع می‌شود. هنوز هم مورد محبت هواداران لیورپول قرار می‌گیرم.

1101