راموس به دنبال رکوردشکنی؛ فرار از کارت قرمز!

راموس به دنبال رکوردشکنی؛ فرار از کارت قرمز!

خبرگزاری فوتبالی – در صورتی که راموس در ادامه لالیگا اخراج نشود می‌تواند رکوردشکنی کند.
به گزارش فوتبالی، هیچ‌کس به اندازه سرخیو راموس در تاریخ لالیگا اخراج نشده است اما خود راموس هم در این زمینه رکورد گذاشته و از فوریه ۲۰۱۹ و بازی مقابل خیرونا تا امروز اخراج نشده است! هر چند که بازی برگشت مقابل منچسترسیتی را به دلیل دریافت دو کارت زرد در بازی رفت از دست داد اما باز هم اخراج مستقیم به شمار نمی‌رفت.
تا اینجای فصل و پس از گذشت ۱۴ هفته از مسابقات، راموس تنها ۷ کارت زرد گرفته که آمار خوبی برای او به شمار می‌رود. راموس در ۱۴ سال حضور خود در رئال مادرید تنها در فصل ۱۵-۲۰۱۴ هیچ کارت قرمزی نگرفت اما تنها ۲۷ بازی از ۳۸ بازی ممکن را در زمین حضور داشت زیرا دچار مصدومیتی سخت شده بود. در آن فصل هم البته راموس ۱۲ بار کارت زرد گرفت. بیشترین رکورد کارت زرد برای او در فصل ۰۹-۲۰۰۸ رخ داد که ۱۴ بار کارت زرد گرفت. هم‌چنین رکورد دریافت کارت قرمز در یک فصل برای او هم در دو فصل ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۸-۲۰۱۷ رقم خورد که در هر فصل ۲ بار کارت قرمز دریافت کرد. او ۴ بار هم در لیگ قهرمانان اخراج شده که در کنار زلاتان و ادگار داویدز رکورددار این مسئله می‌شود.
اگر راموس کارت قرمز نگیرد می‌تواند دومین فصلی را در تاریخ حضور خود در رئال پشت سر بگذارد که اخراج نشده. باید دید کاپیتان رئال می‌تواند این رکورد را برجای بگذارد یا خیر.

1101