انتقاد بازیکن سویا از ترامپ: او برای دنیا خطرناک است

انتقاد بازیکن سویا از ترامپ: او برای دنیا خطرناک است

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کانده بازیکن سویا در مصاحبه با "موچودپورته" در مورد نژادپرستی صحبت کرد. مدافع میانی فرانسوی در مورد مرگ جرج فلوید مرد سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کانده در مورد اعتراضات اخیر در آمریکا علیه نژادپرستی صحبت کرد و گفت:" شرم آور است که ببینیم در دنیای ما چنین اتفاقاتی رخ می دهند. نژادپرستی جنگی است که همه ما در آن دخیل هستیم و این مشکلی است که به کل دنیا مربوط است. این هم بخشی از زندگی انسان هاست و باید آن را درک کنیم. از این بابت خیلی ناراحت شدم. دونالد ترامپ یک خطر برای کل دنیاست. وظیفه یک رییس جمهور این است که همه را با هم متحد کند اما ترامپ بین همه اختلاف می اندازد. جدا از نظراتش و رفتارش این اتفاق خوشایندی نیست."

کانده در مورد تغییرات ظاهری خود در دوران قرنطینه هم صحبت کرد:"اجازه دادم که موهایلم بلند شوم. وقتی در بوردو بودم هم این کار را کردم چرا که این سبک را دوست دارم. خانواده ام سالم و سلامت هستند. در بوردو زندگی می کردیم که کرونا زیاد به آن جا نفوذ نکرده بود. دوران قرنطینه را در خانه سپری کردیم.  حالا انگیزه زیادی برای شروع دوباره داریم. اولین بازی ما در دربی آندلوس مقابل بتیس است که انگیزه زیادی برای آن داریم. می دانیم که باید نمایش خوبی ارائه بدهیم."