درخواست پادوانی از استقلال؛ غرامت نقص عضو

درخواست پادوانی از استقلال؛ غرامت نقص عضو

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم گزارش روزنامه ایران‌ورزشی درباره اختلاف لئاندرو پادوانی با استقلال را برایتان انتخاب کردیم:

  •  طبق آخرین اطلاعاتی که از طریق وکیل این بازیکن به دست آمده او به دنبال غرامت نقص عضو موکل خود از باشگاه استقلال است و روشن نیست که باشگاه استقلال در صورت ادعای وکیل پادوانی آیا می‌تواند مبالغی که وی مطالبه کرده را به حسابش پرداخت کند یا نه.
  •  اکنون صحبت از یک غرامت چند هزار دلاری علاوه بر بدهی پیشین شده که برخی مسئولان باشگاه استقلال نیز آن را تأیید کرده‌اند اما آنها نگفته‌اند که دلیل مطالبه این مبلغ چیست و طوری وانمود کرده‌اند که انگار پادو پول اضافه می‌خواهد در حالی که پادووانی اساساً به دنبال غرامت نقص عضو است.
  •  با توجه به اینکه بازیکنان پیش از شروع لیگ باید بیمه ورزشی شوند قطعاً راه حل‌هایی برای اخذ غرامت وجود دارد.پادوانی هم یک بازیکن خارجی شاغل در لیگ ایران بوده که قطعاً دفترچه اشتغال به کار داشته است و قانون منعی برای پرداخت چنین مطالباتی نخواهد داشت.
  •  در قوانین بیمه‌ای اگر شخصی به دلیل مشکلات جسمانی ناگهان از کارافتاده تلقی شود مبالغ قابل توجهی را دریافت می‌کند اما مشخص نیست که باشگاه استقلال آیا علاوه بر بیمه ورزشی، بازیکنان را هم تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی یا بیمه‌های تکمیلی قرار داده است یا خیر؟!



    1984