بایرن مونیخ 4-2 بایر لورکوزن؛ فقط دو قدم تا قهرمانی

بایرن مونیخ 4-2 بایر لورکوزن؛ فقط دو قدم تا قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با پیروزی قاطعانه مقابل بایر لورکوزن با نتیجه چهار بر دو حالا فاصله چندانی تا قهرمانی ندارد.

به گزارش فوتبالی، بایرن اگر فقط دو تا از چهار بازی بعدی خود در بوندسلیگا را ببرد می تواند قهرمانی خود را قطعی کند. البته اگر دورتموند هم در بازیهای پیش رو برنده نشود به این اتفاق سرعت خواهد بخشید و می تواند به قهرمانی باواریایی ها به قلیک کمک کند.

بایر لورکوزن در ابتدا با گل آلاریو پیش افتاد اما بعد از آن کومان، گورتسکا، گنابری و لواندوفسکی چهار عنصر هجومی بایرن مونیخ گلها را یکی پس از دیگری به ثمر رساندند تا به قهرمانی در دوران پساکرونا نزدیک و نزدیک تر شوند. بایرن بعد از قرنطینه تیمی دست نیافتنی بوده است و خود را برای به تن کردن شنل قهرمانی آماده می کند.  فلوریان ویرتز البته در دقایق پایانی یک از گلها را جواب داد تا کار با نتیجه چهار بر دو تمام شود اما با این وجود بایرن به راحتی پیروز شد.

از سویی بایر لورکوزن با این شکست حالا کسب سهمیه چمپیونزلیگ را در خطر می بیند و چهار بازی آینده برایش حکم فینال را خواهد داشت و حق امتیاز دادن در آنها را ندارد. در حال حاضر لورکوزن و مونشن گلادباخ با 56 امتیاز در رده های پنجم و چهارم جای دارند.