یک پای فینال جام حذفی آلمان مشخص شد؛ در انتظار بایرن مونیخ

یک پای فینال جام حذفی آلمان مشخص شد؛ در انتظار بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایر لورکوزن با پیروزی سه بر صفر در مقابل تیم ساربروکن صعود خود به فینال جام حذفی آلمان را قطعی کرد.

به گزارش فوتبالی، لورکوزن در این بازی که در خارج از  خانه و در ورزشگاه هرمان نویبرگر برگزار کرد توانست با نتیجه سه بر صفر با گلهای دیابی، آلاریو و بالعربی به پیروزی برسد و آماده حضور در فینال چهارم ژولای شود. مسابقه فینال در پایان مسابقات بوندسلیگا برگزار خواهد شد. در حال حاضر لورکوزن سخت تلاش می کند تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را به دست بیاورد.

حالا لورکوزن که به تازگی از بایرن مونیخ شکست خورده منتظر است تا نتیجه بازی باواریایی ها و آینتراخت فرانکفورت که چهارشنبه شب برگزار می شود، مشخص شود. تیم هانسی فلیک قطعا همه تلاشش را می کند تا به فینال برسد. آنها با توجه به قهرمانی احتمالی بوندسلیگا تلاش می کنند تا دو تورنمنت حذفی را ببرند. در جام حذفی اگر آنها بر آینتراخت غلبه کنند در فینال حضور خواهند داشت در حالی که در لیگ قهرمانان با پیروزی قاطعانه دور رفت مقابل چلسی صعودشان به یک چهارم نهایی قطعی به نظر می رسد و امیدوارند که بتوانند در جمع هشت تیم برتر مسابقات قرار بگیرند و به مراحل بالاتر برسند تا به یاد هاینکس سه گانه خود را تکمیل کنند.