مایورکا 0-4 بارسلونا؛ حفظ صدرنشینی به راحتی هر چه تمام تر

مایورکا 0-4 بارسلونا؛ حفظ صدرنشینی به راحتی هر چه تمام تر

پایگاه خبری فوتبالی - مایورکا در مقابل بارسلونا یک حریف کاملا دست و پا بسته بود و در نهایت چهار گل دریافت کرد تا کاتالان ها مقتدرانه صدرنشینی خود را در لالیگا حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با غلبه بر مایورکا و با یک بازی بیشتر اختلافش با رئال مادرید را به عدد پنج رساند و صدرنشینی لیگ اسپانیا را تا پایان این هفته حفظ کرد. بارسا خیلی راحت با گلهای ویدال، آلبا، بریتویت و مسی در مقابل مایورکا پیروز شد و حریف نیز که برای بقا تلاش می کند تیم دست و پا بسته ای نشان داد. مایورکا حالا باید روی ده بازی بعدی به شدت تمرکز کند و همه مسابقات را جدی بگیرد چرا که جای هیچ اشتباه دیگری برایشان وجود ندارد.

در نقطه مقابل بارسلونا و مسی با یک شروع طوفانی آماده جنگ صدرنشینی و قهرمانی لالیگا شدند. مسی که 20 گل زده می داند که ده بازی فرصت دارد تا بتواند در رقابت کفش طلا جای بگیرد. لئو می داند که رقبای سرسختی نظیر ایموبیله و لواندوفسکی برای کسب جایزه دارد اما در مسابقات لالیگا سعی می کند که بدرخشد. بازیکن آرژانتینی یک گل زد و یک پاس گل داد تا بر خلاف رونالدو، شروع خوبی در دوران بعد از قرنطینه داشته باشد و هواداران بارسا را سر ذوق بیاورد.