واکنش بولونیا به شایعه خرید زلاتان ابراهیموویچ

واکنش بولونیا به شایعه خرید زلاتان ابراهیموویچ

پایگاه خبری فوتبالی - ریکاردو بیگون مدیر ورزشی بولونیا اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی با وجود آشنایی با میهایلوویچ سرمربی این تیم، مورد توجه آنها نیست و به بولونیا ملحق نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پیش از آن که ایبرا در زمستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به میلان ملحق شود، مذاکراتی برای حضور در بولونیا داشت تا به دوست قدیمی خود میهایلوویچ در این تیم ملحق شود. حالا دوباره شایعاتی مطرح شده اند که مهاجم سوئدی می خواهد از ورسونری ها جدا شود که با پیوستن به ولونیا می تواند در لیگ ایتالیا بماند.  بیگون مدیر ورزشی بولونیا در مصاحبه با رادیو رای گفت:" درک می کنم که رسانه ها علاقه دارند تا چنین اخباری منتشر کنند چرا که ایبرا نام مهاجمی در دنیای فوتبال است اما باید بگویم که در حال حاضر ابراهیموویچ گزینه ما نیست. ما تماسی با او نداشته ایم. در زمستان با میهایلوویچ صحبت کرد، بعد از ان انتخاب خودش را داشت و بعد از آن ما دیگر مذاکره ای برای خرید او نداشتیم."

یکی از محتمل ترین گزینه ها این است که ابراهیموویچ دوران فوتبالش را در تیم همربی در لیگ سوئد به پایان برساند. در دوران قرنطینه او در کنار بازیکنان تیم سوئدی تمرین کرده بود و به همین خاطر به نظر می رسد که فوتبالش را در لیگ کشورش تمام کند.