لئوناردو و اعلام تاکتیک PSG در فصل نقل و انتقالات؛ بمبی در کار نیست!

لئوناردو و اعلام تاکتیک PSG در فصل نقل و انتقالات؛ بمبی در کار نیست!

خبرگزاری فوتبالی – لئوناردو اعلام کرده پاریسن ژرمن در فصل نقل و انتقالات هیچ نقل وانتقالات گرانی انجام نمی‌دهد زیرا در این مدت ۲۰۰ میلیون یورو خسارت دیده است.
به گزارش فوتبالی، در حالی که همه تصور می‌کردند پاریسی‌ها در فصل نقل و انتقالات مانند همیشه پرکار ظاهر می‌شوند اما انگار این مسئله اتفاق نخواهد افتاد. لئوناردو به Le Journal du Dimanche گفته: مسئله‌ای که اتفاق افتاد (کرونا) دنیا را درگیر کرد و روی نقل و انتقالات هم تاثیر گذاشت. اقتصاد باشگاه‌ها از این مسئله تاثیر گرفته که ما هم شامل آن‌ها هستیم. مردم می‌گویند ۲۰۰ میلیون یورو از دست داده‌ایم؟ بله. تقریبا مبلغی در این حدود. فکر نمی‌کنم در فصل نقل و انتقالات، ۱۰۰ میلیون هزینه کنیم یا مبلغی در این حد.
مدیر تیم فوتبال پارسین ژرمن در ادامه درباره شایعات پبیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی به میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو و یا درخواست جذب کولیبالی گفت: قرار است از این به بعد خلاق‌تر باشیم و راه حل‌هایی پیدا کنیم که گران نیستند. با اندکی مدیریت می‌شود این مسئله را حل کرد. با باحترام به کسانی که جدا می‌شوند باید بگویم ترکیب ما می‌تواند به همین ترتیب پیش برود و با همه رقابت کند.
لئوناردو در این گفت و گو بازهم تاکید کرد که تیاگو سیلوا و کاوانی جدا می‌شوند. نام لوین کورزاوا هم به عنوان یکی از بازیکنان جدا شده پاریسن ژرمن از زبان لئوناردو خارج شد.

1101