علت تاخیر بازیکن آرژانتینی در جلسه تمرینی: ربوده شدن توسط آدم فضایی‌ها!

علت تاخیر بازیکن آرژانتینی در جلسه تمرینی: ربوده شدن توسط آدم فضایی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - گیلرمو مارینو بازیکن اسبق فوتبال آرژانتین دوران فوتبالی طولانی در لیگ کشورهای آرژانتین، مکزیک و شیلی را داشته است.

به گزارش فوتبالی، مارینو پس از تاجگذاری در باشگاه نیولز راهی بوکاجونیورز شد که در این تیم زیر نظر آلفیو باسیله سه قهرمانی کسب کرد.  بعد از آن او راهی آمریکای شمالی شد تا در تیم تایگرز بازی کند. مارینو قبل از بازگشت به آرژانتین برای بازنشستگی به تیم یونیورسیداد شیلی ملحق شد. او در آن جا به گفته خودش توسط ادم فضایی ها ربوده شد و تجربه ای را داشت که هرگز فراموش نمی کند.

گوستاوو لورنزتی هم تیمی سابق مارینو گفته است که این بازیکن دیر به تمرینات رسیده و زمانی که هم تیمی ها از او علتش را پرسیدند، گفته که توسط آدم فضایی ها دزدیده شده است:"یک روز گیلرمو دیر به تمرین رسید و گفت که توسط آدم فضایی ها ربوده شده است. بعد از آن سعی کرد که توضیحات بیشتری بزند. گفت که ربوده شده است و توضیح داد که قلبش را دزیده اند و آن را بررسی کرده اند و چنین چیزهایی. من حرفش را باور کردم چرا که گیلرمو از آن آدم های بسیار جدی است که کتاب های زیادی می خواند و به همین خاطر باید حرفش را باور می کردم. "