بارسلونا 2-0 لگانس؛ کاتالان ها روی دور برد

بارسلونا 2-0 لگانس؛ کاتالان ها روی دور برد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا برای سومین بازی لالیگایی پیاپی پس از شکست در ال کلاسیکو پیروز شد تا صدرنشینی خود را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با گلهای آنسو فاتی و لیونل مسی با نتیجه دو بر صفر در مقابل لگانس به پیروزی دست پیدا کرد و بدین ترتیب با یک بازی بیشتر اختلافش را با رئال مادرید به عدد پنج رساند و پیش از بازی با والنسیا فشار را روی دوش سفیدپوشان انداخت.

در این بازی لوییز سوارز اروگوئه ای در نیمه دوم وارد زمین شد تا بالاخره پس از مصدومیت های طولانی دوباره در زمین بارسا بازی کند. بدین ترتیب بارسلونا اولین بازی خانگی خود بعد از قرنطینه را با پیروزی به اتمام رساند.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی در این بازی باز هم گلزنی کرد تا با گلزنی از روی نقطه پنالتی تعداد گلهای فصل خود را به عدد 21 برساند. لئو امیدوار است که در 9 بازی باقی مانده لالیگا بتواند به کسب کفش طلا نزدیک شود که البته کار آسانی پیش رو نخواهد داشت چرا که لواندوفسکی در حال حاضر شانس زیادی برای کسب این جایزه دارد

لگانس بازی را خوب شروع کرد و چند موقعیت گلزنی عالی را از دست داد اما گل فاتی جو را عوض کرد. لگانس البته در دقایق پایانی هم شانس گلزنی را داشت اما به نظر می رسد که اعتماد به نفس کافی را برای گلزنی نداشتند.