مراسم متفاوت فینال جام حذفی ایتالیا؛ مدال‌های سلف سرویس با مجریگری ویری!

مراسم متفاوت فینال جام حذفی ایتالیا؛ مدال‌های سلف سرویس با مجریگری ویری!

خبرگزاری فوتبالی – فدراسیون فوتبال ایتالیا و مسئولین برگزار کنند دیدار فینال جام حذفی قرار است مراسم ویژه‌ای برای این دیدار برگزار کنند.
به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم یوونتوس و ناپولی فینال جام حذفی ایتالیا را در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌کنند. در ورشگاه المپیکو قرار نیست تماشاگری حضور پیدا کند اما قرار است برنامه‌های ویژه و جالبی در این بازی اجرا شود.
* در کنفرانس کوچکی که پیش از بازی قرار است برگزار شود، رئیس سری آ، پائولو دی سیروو قرار است درباره فینال صحبت کند و به همه اطمینان دهد این بازی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌ها برگزار می‌شود.
* کریستین ویری قرار است دقایقی قبل از بازی لایو اینستاگرامی خود را آغاز کند و در حین بازی و پس از آن هم این لایو را ادامه خواهد داد. ویری در دوران قرنطینه در شبکه‌های اجتماعی یک ستاره بود و حالا هم این کار را در چهارچوب فینال جام حذفی ادامه می‌دهد.
* جایگاه‌های خالی ورزشگاه المپیکو با نورپردازی و تماشاگران مجازی پر می‌شود. برنامه رقص نور هم روی سکوها به پا خواهد شد.
* این اولین فینال پس از کروناست که قرار است رسما در آن به یک تیم جام تعلق گیرد. اما هیچ جشنی برگزار نمی‌شود. قرار است مدال‌ها روی میز قرار گیرند و بازیکنان خودشان مدال‌ها را بردارند. چیزی شبیه به یک مراسم سلف سرویس!

1101