بهترین زمان برای درخشش مهدی؛ بالاخره طارمی به بنفیکا رسید

بهترین زمان برای درخشش مهدی؛ بالاخره طارمی به بنفیکا رسید

خبرگزاری فوتبالی- ستاره ایرانی ریو آوه امشب بهترین فرصت برای خودنمایی در تقابل با یکی از تیم‌های خواهان‌اش را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهدی طارمی که با عملکرد قابل توجه خود در نخستین فصل بازی در لیگ برتر پرتغال، جلب توجه زیادی کرده و مورد توجه تیم‌های مطرح این کشور قرار گرفته، امشب مقابل یکی از آنها به میدان می‌رود و به دنبال ادامه روند گلزنی‌اش است.

 

تیم ریو آوه که پس از دو مساوی و یک باخت، در دیدار اخیرش با گلزنی مهدی طارمی موفق به کسب برتری شد، از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد فردا پنج‌شنبه به مصاف بنفیکا رده دومی می‌رود که درخشش ستاره ایرانی در این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

طارمی که تا به این‌جای فصل ۹ گل به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و ۶ پنالتی گرفته، یک فصل دیگر با ریو آوه قرارداد دارد، اما یکی از گزینه‌های اصلی بنفیکا در نقل و انتقالات تابستانی است و این باشگاه قدرتمند پرتغالی به دنبال این است تا با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه، این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد.

ملی پوش ایرانی ریو آوه که در دیدار هفته گذشته ریو آوه توانست با تیزهوشی و زیرکی خود پنالتی بگیرد، تیمش را به سه امتیاز مهم مقابل موریرنسی برساند و موجب صعودشان به رده ششم جدول لیگ برتر پرتغال شود، امشب هم در تلاش برای تکرار این درخشش و گلزنی مقابل بنفیکا است.

 

طارمی قبل از تعطیلی مسابقات لیگ برتر پرتغال به دلیل شیوع ویروس کرونا، موفق به گلزنی برابر پورتو شده بود و پیش از آن هم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی این کشور و در جریان برتری ۳ بر ۲ بنفیکا مقابل ریو آوه، یک گل به ثمر رسانده بود و امشب هم تلاش می‌کند تا دوباره به این مهم دست یابد و تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۰ افزایش دهد.

7413