بن سلمان برای خرید نیوکاسل رقیب پیدا کرد

بن سلمان برای خرید نیوکاسل رقیب پیدا کرد

خبرگزاری فوتبالی - هر چقدر زمان بیتری سپری می شود، خرید سهام نیوکاسل توسط دولت عربستان غیرممکن تر می شود. حالا نشریه اسکای اسپورت گزارش داده است که هنری موریس، تاجر آمریکایی که در صنعت شبکه های تلویزیونی فعال است، با پیشنهاد 390 میلیون یورویی به سراغ خرید سهام نیوکاسل رفته است یعنی مبلغی بالاتر از پیشنهاد 335 میلیون یورویی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که در ماه های اخیر برای خرید باشگاه نیوکاسل تلاش کرده بود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که تاجر آمریکایی در تلاش است تا پیش از شروع فصل 21-2020 خرید باشگاه نیوکاسل را نهایی کند و بدین ترتیب بتواند با نقل و انتقالات تابستانی تیم قدرتمندی را برای فصل آینده بسازد.

در حال حاضر پیشنهاد محمد بن سلمان به دست مسئولان لیگ انگلیس رسیده است تا همه جوانب این پیشنهاد را بررسی کنند تا خطری در مورد ورشکستگی یا به بحران خوردن باشگاه وجود نداشته باشد.

در ماه های اخیر سازمان های حقوق بشری نظیر سازمان عفو بین الملل از فروش نیوکاسل به دولت عربستان انتقاد کرده بودند. همچنین شبکه بین اسپورت معتقد بود که دولت عربستان با توجه به این که مسابقات اروپایی را به صورت غیرقانونی و بدون پرداخت حق پخش می پردازد حق ندارد که وارد سرمایه گذاری در فوتبال اروپا شود.