منچسترسیتی 3-0 آرسنال؛ تعظیم شاگرد به استاد

منچسترسیتی 3-0 آرسنال؛ تعظیم شاگرد به استاد

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی با نتیجه ای پرگل و با گلهای استرلینگ، دی بروینه و فودن در مقابل آرسنال به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم منچسترسیتی با نتیجه سه بر صفر در مقابل آرسنال به پیروزی رسید تا بازگشت فوتبال به انگلیس را با بردی قاطعانه جشن بگیرد. در حقیقت تیم گواردیولا با این پیروزی نشان داد که قرنطینه رویش تاثیری نگذاشته است. گواردیولا خیلی راحت از پس دستیار و شاگرد سابق خود میکل آرتتا برآمد و توپچی ها تیمی دست و پا بسته بودند که با روند فعلی کار سختی برای کسب سهمیه اروپایی دارند چرا که باید ادامه مسابقات لیگ برتر را خیلی جدی بگیرند و نمایشی بسیار بهتر از بازی مقابل من سیتی از خود ارائه بدهند.

منچسترسیتی با این پیروزی 60 امتیازی شد و در فاصله 9 بازی تا پایان لیگ برتر اختلافش با لیورپول را به 22 رساند تا قهرمانی سرخ ها را کمی به تعویق بیاندازد. از سویی انها حالا هفت امتیاز بیشتر از لسترسیتی دارند و حاشیه امنی برای خود در رتبه دوم ایجاد کرده اند تا فصل را در همین رده به پایان برسانند.در نقطه مقابل آرسنال 40 امتیازی فعلا هشت امتیاز تا منطقه چمپیونزلیگ فاصله دارد و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برایش چیزی شبیه یک رویاست.