رسمی؛ تیمو ورنر به چلسی پیوست/ ورنر: منتظر فصل جدید هستم

رسمی؛ تیمو ورنر به چلسی پیوست/ ورنر: منتظر فصل جدید هستم

خبرگزاری فوتبالی – تیمو ورنر رسما به چلسی پیوست.
به گزارش فوتبالی، مدتی بود که اخباری در رابطه با پیوستن ورنر به چلسی به گوش می‌رسید اما حالا رسما توافق این بازیکن آلمانی با آبی‌پوشان لندنی منتشر شده است. باشگاه لندنی مراحل انتقال ۴۷.۵ میلیون پوندی با مهاجم آلمانی لایپزیش را پشت سر گذاشت و باید ورنر را بازیکن چلسی در فصل جدید دانست.
قرارداد ورنر که در این مدت تیم‌های زیادی چون لیورپول و اینتر میلان هم او را می‌خواستند، ۵ ساله است و این بازیکن بابت حضورش در لندن ۱۷۰ هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد. حضور ورنر در چلسی، دومین خرید مهم این باشگاه پس از حکیم زیاش خواهد بود و باید دید او زیر نظر لمپارد چه عملکردی را به نمایش خواهد گذاشت.
ورنر به سایت چلسی گفته: بسیار خوشحالم که با چلسی قرارداد امضا می‌کنم. لحظه غرور آفرینی برای من است که به این باشگاه بزرگ می‌پیوندم. قطعا می‌خواهم از لایپزیش هم تشکر کنم. از باشگاه و هوادارانش. برای ۴ سال فوق‌العاده. شما همیشه در قلب من خواهید ماند. منتظر فصل بعد و حضور کنار هم‌تیمی‌های جدیدم، مربی و هواداران چلسی هستم. در کنار هم فصل فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.
گفتنی است این بازیکن تا پایان این فصل بوندس‌لیگا در آلمان می‌ماند، پس از آن برای گذراندن تست‌های پزشکی به لندن می‌رود و از ماه جولای بازیکن تیم چلسی است. او البته تا انتهای فصل جاری لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان نمی‌تواند برای چلسی به میدان برود.

1101