گری نویل: داوید دخیا دیگر قابل اعتماد نیست

گری نویل: داوید دخیا دیگر قابل اعتماد نیست

خبرگزاری فوتبالی – گری نویل در جدیدترین صحبت‌های خود گفته دخیا دیگر قابل اعتماد نیست و نمی‌توان دروازه منچستریونایتد را به او سپرد.
به گزارش فوتبالی، اشتباهات فاحش دخیا که باعث دریافت گلی عجیب در بازی منچستر یونایتد مقابل تاتنهام شد، باعث شده تا اسطوره‌های این باشگاه هم مانند بسیاری از هواداران به انتقاد از او بپردازند.
گری نویل در پادکست اینترنتی خود درباره داوید دخیا گفته: او تنها بازیکن منچستر یونایتد در ۴ سال گذشته بود که می‌شد به او تکیه کرد اما حالا دیگر این گونه نیست. چند وقتی است که او دیگر مثل همیشه نیست. اگر این اشتباهات برای ۶ ماه اتفاق می‌افتاد قابل قبول بود اما زمانی که یک سال تمام این اتفاق رخ می‌دهد باید نگران شوید. زمانی که مدت آن ۲ سال می‌شود دیگر دائمی خواهد بود. این مسئله حالا برای دخیا اتفاق افتاده و او اشتباهات زیادی دارد. کسی که هیچ وقت اشتباه نمی‌کرد و می‌توانستید به او اعتماد کنید. مسئله فقط اعتماد است وگرنه دست‌ها و پاها مانند قبل هستند. مشکل در ذهن است.
نویل در ادامه افزود: اتفاقاتی که در اسپانیا برای او افتاد روی ذهنتیش تاثیر گذار بود. او از طرف هواداران اسپانیا، زمانی که لباس اسپانیا را پوشید «هو» شد. در جام جهانی ۲۰۱۸ او دچار چالش شد و ذهنیتش دیگر مثل قبل نخواهد شد.

1101