افاضلی در گفتگو با فوتبالی: شرایط پارس جم بسیار بحرانی است

افاضلی در گفتگو با فوتبالی: شرایط پارس جم بسیار بحرانی است

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی پارس جنوبی می‌گوید که شرایط تیمش بسیار بحرانی است و روند تیمی آن‌ها مختل شده است.

به گزارش فوتبالی، هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیم پارس جم اظهار داشت: تمرینات ما تا دو روز گذشته تعطیل بود. دیروز یک بازی دوستانه مقابل تیم بادران برگزار کردیم و مجدد تمرینات را تعطیل کردیم تا شرایط تیم‌ ما بهتر شود و ببینیم آیا می‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم و از لحاظ مالی به ثبات برسیم یا نه.

وی در خصوص اینکه بودجه این تیم چقدر است گفت: از روز اول در تیم پارس نبودم. اما پیشبینی‌ این بود که 12 میلیارد بودجه تیم باشد با توجه به این مبلغ یارگیری‌ها را انجام دادم و مخارج تیم را تعیین کردم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه تیمش با این شرایط در لیگ می‌ماند گفت: قطعا بدون تدارکات لازم ما نمی‌توانیم با سایر تیم‌ها رقابت کنیم. در حال حاضر هم شرایط رقابتی در زمینه سفر، تدارکات، دستمزد بازیکنان و مسائل بهداشتی برایمان وجود ندارد. متاسفانه شرایط پارس بسیار بحرانی است. تنها امید ما هم این است که "آقای دکتر احمدی" نماینده مجلس و "آقای گراوند" استادار بوشهر به پارس جم کمک کنند تا ما هم بتوانیم در مسابقات شرکت کنیم چرا که روند تیمی‌ ما مختل شده است.

افاضلی در پاسخ به اینکه اگر مشکلات پارس جم حل نشود در مسابقات شرکت نخواهند کرد گفت: دوست داریم در رقابت‌ها شرکت کنیم ولی پول نداریم اولین دیدار ما مقابل نفت آبادان است با این وضعیت چطور به آبادان سفرکنیم وقتی پول نداریم چه کاری باید انجام دهیم؟

سرمربی پارس جم در واکنش به نامه ۶ باشگاه لیگ برتی مبنی بر لغو مسابقات فوتبال گفت: مخالفتم در این مورد را از مدت‌ها پیش اعلام کردم. همچنان هم معتقدم بهتر است در این شرایط مسابقات لیگ برگزار نشود. ولی دوستان در فدراسیون نظرشان این است که اگر مسابقات برگزار نشود تیم‌ملی به شدت ضرر می‌کند و ما شانس میزبانی مسابقات ملی را از دست خواهیم داد به همین خاطر مسئولین فوتبال در تلاش هستند تا مسابقات را برگزار کنند بدون شک زمانیکه شرایط اینگونه است ما هم باید از قوانین پیروی کنیم. 

9697