تکذیب ادعای معاون اسبق استقلال در روزنامه گل؛ قرارداد یکساله به جای 5 ساله

تکذیب ادعای معاون اسبق استقلال در روزنامه گل؛ قرارداد یکساله به جای 5 ساله

خبرگزاری فوتبالی- ادعای معاون اسبق باشگاه استقلال درباره اللهیار صیادمنش در روزنامه گل تکذیب شده است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه گل در گزارشی مفصل نوشته است: « پندار توفیقی در مصاحبه‌ای که 15 اردیبهشت سال گذشته انجام داده بود و متن آن به راحتی قابل دسترسی است، در دفاع از عملکردش در استقلال، به جذب اللهیار صیادمنش از سایپا اشاره کرده و گفته بود:" صیادمنش را خودم به استقلال آوردم و توهین‌هایش را از مدیرعامل سابق سایپا شنیدم، اما الان حالش را مدیران فعلی می‌برند! اللهیار را پنج ساله بدون قید و شرط با 200 میلیون تومان گرفتم و در قراردادش حق ترانسفر برای باشگاه را قید کردم."

توفیقی در شرایطی روی قرارداد 5 ساله با اللهیار مانور کرده بود که روزنامه گل در شماره امروز خود نوشته است:« توفیقی اشتباهات عجیبی قرارداد صیادمنش داشته است.» به نوشته این روزنامه، صیادمنش در حالی با استقلال قرارداد بسته که در زمان عقد قرارداد زیر 18 سال سن داشته و باشگاه استقلال مجاز به عقد قرارداد بیشتر از 3 سال با او نبوده است. این روزنامه از توفیقی انتقاد کرده که چرا از این قانون ابتدایی نقل و انتقالات فیفا آگاهی نداشته و همه جا روی قرارداد 5 ساله با صیادمنش مانور کرده است. 

نکته دیگری که روزنامه گل به آن اشاره کرده مدت زمان قرارداد استقلال با صیادمنش بوده است. اگر چه این قرارداد 5 ساله بوده منتهی فقط برای سال اول، توافق مالی بین طرفین صورت گرفته و جای رقم قرارداد برای فصل‌های بعدی خالی بوده.

 موضوعی که نشان می‌دهد استقلال برای آنکه بیشتر از یک فصل از مهاجم جوانش استفاده ببرد باید در انتهای فصل، در مسائل مالی با او به توافق می‌رسید و به صرف اینکه قرارداد این بازیکن 5 ساله بوده، نمی‌توانست از ماندن او در تیمش مطمئن باشد.

البته متن کامل گزارش روزنامه گل در این باره را بخوانید. قرارداد اللهیار صیادمنش هم را هم ببینید.

1984