حمله عجیب به مجید حسینی؛ باید دستش بریده شود!

حمله عجیب به مجید حسینی؛ باید دستش بریده شود!

خبرگزاری فوتبالی- بخشهای مهم گزارش روزنامه ایران‌ورزشی درباره انتقاد شدید طرفداران ترابزون اسپور و رسانه‌های ترکیه از مجید حسینی به خاطر اخراجش جلوی آلانیا اسپور را برایتان انتخاب کردیم:

  •  یک طرفدار ترابزون اسپور که از این حرکت مدافع تیمش عصبانی و ناراضی بود، در توییترش نوشت: «بعد از حرکت مزخرف مجید حسینی، دست چپش باید بریده شود و قراردادش را هم فسخ کنند!» یک خبرنگار هم نوشته: «دفاع از این تکل مزخرف است! خطا غیر ضروری بود و باشگاه باید حسینی را جریمه کند.» توییت‌های انتقادی از حسینی زیاد هستند و حتی یک نفر توییت کرده که «او دیگر اینجا کاری ندارد، بفرستید برود!»
  • سرکان کورماز کارشناس برجسته ترکیه‌ای در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: «مجید حسینی مسئول مستقیم از دست رفتن پیروزی ترابزون اسپور مقابل آلانیا اسپور است. ترابزون می‌توانست بازی را اداره کند اما ده نفره شدن کار را خراب کرد.»
  • نشریه فوتوماچ که فاش کرد مجید حسینی در رختکن از بازیکنان معذرت‌خواهی کرده، در گزارشی این تکل را «غیر مسئولانه» خوانده و همچنین نوشته که این اتفاق باعث شد تا هماهنگی ترابزون اسپور به هم بخورد و شیرازه این تیم از هم بپاشد. با این حال توقف مقابل تیم رده ششم جدول باعث شد تا ترابزون اسپور دو امتیاز از استانبول باشاک شهیر عقب بیفتد و صدر جدول را از دست بدهد.
  • ترابزون اسپور از سال 1985 موفق به قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه نشده اما حالا با تیمی پرانگیزه و جوان مدعی جدی کسب این عنوان است. بدون تردید اگر آنها موفق به قهرمانی نشوند، شرایط برای مجید حسینی هم سخت و سخت‌تر خواهد شد. قرارداد وی رو به پایان است اما در ماه‌های اخیر مدیران باشگاه تأکید داشتند که این قرارداد باید تمدید شود؛ موضوعی که شاید با این اشتباه و فشار هواداران به شکل دیگری پیش برود، هرچند که این مدافع آینده‌دار به شدت مورد حمایت مدیران و مربیان باشگاه قرار دارد.


    1984