اعلام ترکیب رئال مادرید و مایورکا؛ بازگشت گرت بیل

اعلام ترکیب رئال مادرید و مایورکا؛ بازگشت گرت بیل

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید برای بازی مقابل مایورکا در هفته 31 مسابقات لالیگا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، زیدان با چهار مهاجم ترکیب رئال مادرید را این گونه چیده است: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، فدریکو والورده، مودریچ، وینیسیوس، بیل، هازارد و بنزما. 

مایورکا نیز با این ترکیب پا به زمین گذاشته است: رینا، پوزو، راییو، والینت، سدلار، بابا، فباس، لاگو جونیور، تاکفوسا کوبو، رودریگز و بودیمیر.

مایورکا که در مقابل بارسلونا با شکست چهار بر صفر در هم کوبیده شد، انگیزه بالایی برای تقابل با رئال مادرید دارد اما رئال مادرید نیز که با یک بازی کمتر فعلا سه امتیاز از بارسا عقب افتاده می خواهد پیروز شود و صدرنشینی را پس بگیرد. زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای اولین بار بعد از قرنطینه از گرت بیل در ترکیب اصلی استفاده کرده اما ترکیب تیمش بسیار هجومی به نظر می رسد چرا که رئال از چهار مهاجم و فقط دو هافبک استفاده کرده تا از سیستم 4-2-4 برای این بازی استفاده کند. هازارد که در بازی قبلی روی نیمکت نشست و بازی نکرد دوباره در ترکیب قرار گرفته است. بنزمای 17 گله نیز می خواهد اختلاف چهار گله با مسی را جبران کند. تاکفوسا کوبو ژاپنی که قرضی از رئال به مایورکا رفته هم یکی از چهره های ویژه بازی خواهد بود.