کلوپ: همه باید بازی لیورپول - منچستر سیتی را ببینند/ پپ بلوف می‌زند!

کلوپ: همه باید بازی لیورپول - منچستر سیتی را ببینند/ پپ بلوف می‌زند!

خبرگزاری فوتبالی – یورگن کلوپ پس از برد تیمش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ پس از برد ۴-۰ شاگردانش مقابل کریستال پالاس به خبرنگاران گفت: اگر نگویم همه کار کردیم، می‌توانم بگویم حداقل بيش‌تر کارها را انجام دادیم. به بازیکنان گفته بودم می‌خواهم بهترین فوتبال پشت درهای بسته را به نمایش بگذاریم و همین کار را هم کردیم. همیشه می‌گویم هنوز جای پیشرفت هست اما در این بازی در همه موارد خارق‌العاده بودیم. گل‌های زیبایی زدیم و نمایش چند دقیقه‌ای جوانان‌ خوب بود. این بازی همیشه در ذهنم می‌ماند.
اگر تیم منچستر سیتی در بازی امشب خود نتواند برنده شود، لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد. سرمربی لیورپول در ادامه افزود: بازی سیتی - چلسی را می‌بینم. نه بخاطر قهرمانی بلکه بخاطر این که در ادامه با هر دوی آن‌ها بازی داریم. هر اتفاقی که رخ دهد، بازی ليورپول - سیتی، فوتبال زیبا و جذابی خواهد شد که همه باید ببینند. پپ گفته به بازیکنانش استراحت می‌دهد؟ او احتمالا بلوف می‌زند. برای منچستر سیتی احترام بسیار زیادی قائلم.
کلوپ در پایان گفت: به دلیل برنامه فشرده سیتی، بازی بعدی ما ۸ روز بعد است. البته بعد از آن دوباره برنامه ما هم فشرده خواهد شد. بنابراین باید از این فرصت برای کسب آمادگی بيش‌تر استفاده کنیم.

1101