یوونتوس 4-0 لچه؛ نیمه دوم طوفانی در تورین

یوونتوس 4-0 لچه؛ نیمه دوم طوفانی در تورین

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس در نیمه دوم بازی با لچه چهار گل به ثمر رساند و حریف را در هم کوبید : دیبالا با ضربه ای تماشایی، رونالدو از روی نقطه پنالتی و هیگواین و دلیخت در دقایق پایانی گلزنی کردند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس به نظر می رسد که امسال روند قهرمانی های پیاپی خود در فوتبال ایتالیا را نهایی می کند. آنها فعلا با یک بازی بیشتر، هفت امتیاز با لاتزیو فاصله دارند و در فاصله ده بازی به پایان به نظر می رسد که مسیرشان به اسکودتو ختم می شود.

کریستیانو رونالدو با یک پنالتی دیگر روحیه اش را افزایش داد هر چند که در ده بازی آینده باید گلهای بیشتری بزند و عملکرد بهتری داشته باشد تا بتواند صدر جدول گلزنان فوتبال ایتالیا را از ایموبیله بگیرد. پائولو دیبالا که در پست مهاجم نوک بازی می کرد با یک ضربه تماشایی گلی زیبا را وارد دروازه حریف کرد و در نهایت نوبت هیگواین و دلیخت بود که پایشان به گلزنی باز شود. مهاجم ارژانتینی احتمالا آخرین بازیهای خود را در یووه انجام می دهد اما به یاد روزهای درخشان و خوبش توانست گلزنی کند و کمی برای ادامه فصل روحیه بگیرد. دلیخت نیز به عنوان یک مدافع پیش تاخته توانست گل بزند.