یوونتوس در آستانه فروش دو محصول آکادمی خود با مبلغ 10 میلیون یورو

یوونتوس در آستانه فروش دو محصول آکادمی خود با مبلغ 10 میلیون یورو

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس امیدوار است که از فروش دو محصول آکادمی خود ده میلیون یورو درآمدزایی کند : استفان ماویدیدی به مونپولیه و کالی سنه به بازل.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها در تلاش هستند که پیش از اتمام سال مالی خود یعنی پیش از اتمام روز سه شنبه، حساب های خود را کنترلک نند. مطبوعات مختلف گزارش داده اند که ماویدیدی با پنج میلیون یورو به مونپلیه خواهد رفت.او از تیم لیل هم پیشنهاد دارد اما ترجیح می دهد در جایی بازی کند که شانس بازی کردنش خیلی بیشتر باشد. ماویدیدی، بازیکن تیم زیر 20 سال انگلیس است که امسال به صورت قرضی راهی تیم دیژون شده بود.

از سویی یووه روی فروش سنه به تیم بازل در لیگ سوییس حساب می کند. قیمت این بازیکن حدود پنج میلیون یورو خواهد بود. یوونتوس امروز حسابی روز شلوغی داشته است چرا که میرالم پیانیچ را با 60 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد فروختند و آرتور ملوی برزیلی را با 72 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد خریدند.

یوونتوس مثل سایر تیم های بزرگ اروپا به خاطر بحران کرونا ضرر مالی شدیدی را تجربه کرده است و مجبور به فروش برخی بازیکنانش است تا بتوانند درآمدزایی کنند.